Chambéry zondag 2017 - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Oliver Wrede - WaarBenJij.nu Chambéry zondag 2017 - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Oliver Wrede - WaarBenJij.nu

Chambéry zondag 2017

Door: Kathleen

Blijf op de hoogte en volg Oliver

17 Oktober 2017 | Frankrijk, Chambéry

Om 10:30 werd ik wakker en ging ik douchen en ontbijten. We hadden gepland om om 13:00 uur te gaan lasergamen met een aantal andere uitwisselingsstellen. Daar heb ik een beetje mijn verjaardag gevierd en gingen we een potje Fransen tegen Nederlanders lasergamen, de Fransen wonnen dik. Daarna gingen we de teams mixen en nog een ronde spelen. Toen we klaar waren met lasergamen gingen we lunchen bij de mcdonalds met z’n allen. Later liepen we naar een sportpark een stukje verderop waar we afspraken met nog een aantal uitwisselingsstellen, hier hebben we de rest van de middag gevoetbalt en gechillt. Tegen het avondeten liepen wij weer naar huis en gingen thuis met het hele gezin eten. Na het eten zijn we thuis gebleven maar tegen een uur of half 10 ging ik zonder mijn uitwisseling nog ergens op een bankje afspreken met een andere Nederlander die hier was en hebben we daar nog een uur gezeten. De volgende dag moesten we om 6:50 de wekker zetten om naar school te gaan dus ging ik niet te laat slapen.